Kan inte sluta tänka på honom...

Borde väll försöka mer kanske men ja vet ej, de stämmer inte riktigt i mitt huvud.
Man blir verkligen knäpp av att tycka om någon!
Frågan är vad man ska göra för att inte falla för någon!?
Ja iof, sluta träffa folk hehe..

Jag har sovit ett tag nu eftersom att jag ej mådde så bra innan och de känns lite bättre nu.
Fått i mig lite mat nu och hitils så mår ja inte illa utav de iallafall.
Freddie ligger här hos mig i sängen och ser så söt ut som vanligt hehe, han har tatt en plats på min dataväska som vanligt.
Fattar inte va som är så bekvämt med den men aja trivs han så :)

Hmm va ska man hitta på nu då!?
Leta musik kanske, till min mp3...
Måste fylla på den med lite härliga låtar så man har någe att lyssna på till skolan :)

Den här killen är ju bara för söt hehe, scooter smiff ft chris brown! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!