Lagar mat :)

Jupp, håller på att laga mat just nu.
Har inte hänt så mycket idag utan de har vatt en väldigt slö söndag men de är väll så det ska vara.
Håller på att laga kyckling, ska ha en svamp sås till de tänkte jag :)
Ge mig ut och jogga en runda sen kanske, om de inte fortsätter regna då.
Vill inte bli sjuker igen, de har ja banne mig inte tid med :)
Inte blivit så mycket bloggande i helgen, har ej vatt hemma och så.
Lite familje tid har de vatt med min pappa och hans familj så kände ej för bloggen då.
Skönt att va med familj på helgerna tycker ja, längesen man såg sin lillasyster så de va mysigt :)
Nä nu ska ja fotsätta med maten...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!