Mardrömmar...

Har inte fått en bra start på dagen idag, vakna vid 10 och va helt genomsvett utav hemska mardrömmar...
Det va ju mindre roligt, en sån sak förstör dagen verkligen!
Polisen har inte hört av sig på ett tag nu, de är rätt tyst med de hela.
Tanken på att han fortfarande går lös där ute är grymt skrämmande, de är sådana här dagar man verkligen bara vill skrika rakt ut av ilska och hoppas att smärtan ska försvinna.
Men det fungerar tyvär inte så, hoppas att ja kan få någe annat att tänka på under kvällen :)
Uach, ja e grymt rädd för att komma någon nära med känslor nu efter detta!
Man blir så avtrubbad av en sådan sak, går inte att förklara.
De är rätt sjukt att de finns sådana människor som gör sånna saker, ja menar någon slags tanke borde väll alla människor ha om att dom faktist skadar personen för livet.
Eller vad vet jag, de borde ju va någe sjukt i huvudet på personerna som utsätter andra för den slags smärtan.
Det gör mig nyfiken på vad han verkligen hade i huvudet då, men samtidigt vill ja inte veta.
Det gör ju knappast inge skildnad, eller hur!?

Nää fy, detta året ska vara ett glatt år för mig och inga negativa känslor alls.
Vi får helt enklet tänka posetiva tankar och satsa stenhårt på sådant som är viktigt!
Ska bland annat ringa min Personliga Tränare och komma igång med styrketräningen också, nu har ja kört konditions träning ett tag.
Sen ska jag även plugga i veckan för två tentor så att jag kommer i kapp i skolan.
Är skönt att ha någe som håller än sysselsatt hela tiden.
Bloggen hjälper grymt mycket med haha :D
Glada tankar va det ja...
Nää nu ska ja göra någe nyttigt och försöka bli på bättre humör..bort med negativa tankar :D

Jag är ju trotts allt och hälsar på lilla Fredrik, kan ju inte sitta här och känna att jorden går under hehe.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!