Möten avklart...

...och nu äter jag frukost på mitt favorit café i närheten av mig :)
Jag är sjukt trött eftersom att ja inte kunnat sova så mycket i natt men de gör ej så mycket för ja har ingen skola idag.
Har vatt hos min läkare och precis avklarat ett möte och är nöjd med resultatet så det blir en bra start på dagen :D
Äter en grov smörgås med ost och skinka och dricker en kopp varm oboy, hur mysigt som helst.
Ska plugga lite och skissa på lite idéer för mina t-tröjor och linnen.

Trodde att jag skulle ha prov idag men så är det tydligen ledigt hehe så jag plugga för mycket igår tror ja haha.
Aja det blir lättare nästa vecka då :) när ja har de inprintat helt :)
Nä ska fortsätta här nu men skriver senare...

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Så kan det gå, men alltid något positivt i att råka plugga för mycket i förväg. Egentligen borde man göra det varje gång men i gymnasiet pluggade jag sällan till procv, jag klarade mig på det jag lärt mig gott och väl.



Kraaam

2009-01-28 @ 10:06:17

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!