Rora rosa och så lite marin!

Satt och verkligen titta mig runt i lägenheten för en stund sen, de är inte riktigt klokt va mycket rosa ja har haha.
Men jag älskar det, stor trivs med den färgen så det är bara att fortsätta och de är precis va jag tänker göra.
Rosa och marint va det ja, shopping shopping och de lär bli en stooor beställning från forever21 till sommaren ska jag säga er.
Hittat ännu mera favoriter som jag bara måste ha.
Rosa, rosor och marint...kan de bli bättre!?

Bilder från: http://forever21.com
Kommer bli en färg glader somma har jag bestämt mig för!
Rosa, guld, marin, lila och mycket snygga bruna skor på fötterna (samt ett par marinblåa tygskor) :D
Guuh va ja längtar till värmen :D
Apropå värme, till sommaren ska jag resa utomlans men har ej bestämt mig vart än...någe tips??
Måste skaffa mig en bra resväska och pass inför sommaren, en rosa resväska!
Undrar om passen kommer i rosa tro!? haha..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!