Salami och en Chai latte..hmm är de en bra start!?

Sitter just nu och äter frukost, en salami macka med ett glas mjölk till MEN..jag är sjukt trött!
Så nu tänkte ja strax åka in till stan och ta mig en chai latte innan ja hoppar på bussen till skolan, hur låter det!?
Jag är sold på iden, gösses man kanske borde skaffa de där coffie cardet så att de blir billigare.
Handlar ju rätt ofta på espressohouse hehe.
Idag har jag Matte, Fordon och data lektioner.
Kommer sluta runt sådär 16 och sen ska jag på ett möte (hemligt hihi) för att diskutera mina framtida planer :D
Så iallafall lär ja va hemma någon gång efter 18 och så blir de pluggande och någon slags mat (hmm får gå snabt).

Nä måste skynda mig iväg nu hehe...skriver senare!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!