Shopping runda i stan och ler-mask!

Idag fick jag äntligen mina presentkort från gratisbio.se så jag gav mig in till stan för att shoppa lite.
Det blev två par örhängen och lite produkter till huden så att ja får en fräsh start på året :D
Köpte brun utan sol från L´oréal som ja tänkte testa, dom säger att den ska vara bra så får se den va inte så dyr utan låg på 160kr bara.
Just nu siter jag med en lermask haha, ser för himla rolig ut men ska rengöra ansiktet på djupet tänkte jag.
Känner mig så ofräsh efter nyårsafton haha.


Känner mig grymt sexig just nu hahahaha!


Blev ett par söta rosettörhängen och et par pärlörhängen.


En jäklans massa presentkort :D, Åhlens och H&M!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!