Skulle ni vara intresserade av att köpa...

...ett klädesplagg med mina tryck på!?
Jobbar för fullt med att göra motiv till kläder för de är flera folk som skulle vilja ha mina motiv som jag har gjort på just kläder osv, så nu tänkte ja kolla med er där ute.
Vad säger ni?, är ni sugna på ett linne kanske eller en t-tröja.. :)


Bilder gjorda utav: Mig (mlinyh)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Hihi jag vet inte om jag som kille borde ha en sån bild som motiv :P Men tjejer kommer nog utan tvekan gilla dom. Speciellt den med "Do the catwalk"

2009-01-28 @ 10:07:28
Postat av: Andreas Sjöström

Fina (:

2009-01-28 @ 12:39:23
URL: http://finest.se/sjostromer

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!