Slö och frösen!

Jupp, kom hem från pappa idag väldigt sliten haha.
Drack med han igår så va lite slö efter de kan jag säga men ja hade fruktansvärt kul och trevligt så de gick ju bra :)
Just nu gör jag inte så mycket, har ätit pannkakor och kollat på let´s dance på tv4.se.
Det va kul att se och dom alla var verkligen jätte duktiga, förstår inte att de kan va så svårt att inte hålla takten men de är ju lätt för mig att säga när jag dansat så pass mycket i mitt liv.
Funderar på att börja dansa någon pardans, har ju dansat hip hop och sånt länge så kan va kul att göra något anorlunda.
Lite latinska rörelser, ska kolla upp kurser för de och sen börja öva upp min hip hop/funk också så man kommer i form igen.
Dansa är livet :D, man blir så lycklig av all musik och rörelser!
Nää, ja sitter här och fryser som bara den så ja ska ta mig ett varmt bad :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

Tack för julkortet! :)

2009-01-11 @ 15:20:14
URL: http://trollena.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!