Söndag, en paj och film dag!?

Och de består helt enkelt av myket film och även träning.
Nu har ja tatt mig ett långt varmt bad med mina fina nya små badlampor hehe.
Hur mysigt som helst och snart ska jag ge mig ut för att handla mat.
Idag blir det fisk tänkte jag med spenat, inge fel på spenat mina kära vänner.
Det är förbannat nyttigt och ja behöver äta mycket utav de eftersom att de innehåller mycket järn.

Har kollat på tre filmer idag hitills och just nu har ja faktist tre stycken filmer på min topplista som alla borde se.
*The note book - Föbannat bra romantisk film som ja tycker alla borde se.
*Twilight - Jag blev helt kär i den filmen eller snarare en utav huvudkaraktererna haha.
*Center stage: Turn it up - En ny dansfilm som har dans med blandannat balett och hiphop/street.


Tre filmer ni inte får missa!
Haha precis kollat på Die hard 4 med, den är förbannat rolig faktist.
Jag älskar film och ser film varje dag i prinsip.
Man kan drömma sig bort från vardagen och släppa alla jobbiga oh stressiga tankar för en stund.
En perfekt söndags syssla, funderar faktist på att baka paj sen haha till filmtittandet.
Får se hur det blir med de! :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Jum jum, får jag spenatsoppa nästa gång jag kikar förbi då...för det är gott. Sen att jag är lika stark som Karl-Alfred gör ju inget heller. Haha



Kraaaam

2009-01-04 @ 22:13:53

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!