20 liter host medicin och fortfarande hosta...

Vatt vaken hela natten utav hostan och lite besök av feber igen så är helt slut.
Borde inte hostmedicin fungera jävligt bra??
Slutar ju hosta en lten stund sen är den tillbaka igen så nu känns det som om mina lungor ska flyga ur kroppen när ja hostar.
Och Bellsan skäller hysteriskt när ja hostar med hehe, hon undrar ju va det är som händer stackaren.
Ska försöka ut och gå en lång promenad med henne efter att jag duschat.
Feber svettats så förbannat så man får ju duscha hela tiden.
Tur att man inte är med söta C för då hade man kännt sig fruktansvärt äcklig, allt snorande och hostande utav gult slämm.
Fyy va kvinlig man kan va när man är sjuker hehe.
Hur ska det gå den dagen man bor tillsammans med en kille?
Guuh va pinsamt, alla små saker man har för sig och för att inte tala om att vi kvinnor fiser faktist också.
Haha mina vänner fiser framför sina killar, det är tydligen ett tecken på att man vågar göra allt med varandra men SERIÖST...guuh va pinsamt!
Är det bara jag som tycker det är pinsamt att göra alla dom sakerna som man gör själver tillsammans med en kille??
Fundera ni lite på den så ska jag hoppa in i duschen nu ;)


Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H svensson

Naajs blogg, ska vi lägga till varandra på Bloglovin?? ;)

2009-07-30 @ 00:44:34
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!