BITCHES...!

Först vill jag säga att alla ni människor som vatt med och förstört mitt liv kan ju bara ta och stoppa upp något!!!
Helt jävla otroligt vilka människor det finns i denna förbannade värld så se upp med vem ni umgås med, ni kanske har en BITCH i erat umgänge redan nu.
Då är det verkligen dags att rensa bort dom för du ska inte behöva ta så mö skit som jag redan har fått ta!

Sen så går vi på lite utav det roliga, igår så va ja ute och drack med farfar.
Var väl behövligt och ja blev förbannat full ilket kanske inte va så bra men jävlit skönt att bara försvinna lite från verkligheten.
Ja nu låter det nästa som en alkis men så är det inte, väldigt sällan som ja dricker men nu den senaste veckan har det blivit en del dock.
Det är sommar så va fasen skit samma lixom!!!!!!!!!!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!