Blåbärsplockning och stranden!

Sååå sjukt varmt ute så det blev ett dopp i havet tillsammans med min kompis Petra.
Vi hade även med oss Bellfisen och Dora så dom simma dom med fast vissa stunder va de inte så roligt att simma dock hehe.
Hade planerat att vara hemma bara och sola på gräset men så skicka Petra sms och tillslut så kände ja att nä men va fasen varför inte va på stranden??..
Så ja packa väskan snabbt och vi gav oss iväg mot havet.
Riktigt varmt i vattnet med så de va sjukt skönt med ett dopp.
Låg och jobbade lite på min solbränna också och ja de börjar allt ta sig nu ;)

Nu har ja precis lagat mat och ätit, blev faktist bakpotatis och en fräsh skaldjurssallad.
Väldigt gott och nyttigt och bella tyckte med om bakpotatis hehe.
Nu ligger Bellfisen och vilar på gräset och jag sitter och äter lite nyplockta blåbär som ja plocka påvägen hem innan.

Gott med lite socker på och sen låta dom stå i frysen ett par minuter :P

Bellfisen ligger och vilar, såå söt e hon.
Ser sjukt mysigt ut, ska nog krypa ner där ja med snart hehe!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Nathalie

mums va gott med blåbär :D

2009-07-14 @ 14:19:03
URL: http://nat0.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!