Hello Kitty skatt! ;)

Håller på att gå igenom en massa lådor som ja har här hemma medans maten står på spisen och de är sjukt va mycket man hittar som man helt hade glömt.
Men det bästa fyndet hitils måste vara ett halsband som min mamma gav mig i juklapp.
Hon hitta detta halsbandet på en julmarknad i nordstan om ja inte mins helt fel.
Ett super sött Hello Kitty halsband som är handgjort utav lera :)

(kamran fick sig ett ryck ser ja)

Har aldrig använt detta men de måste bli av nu iallafall :)
Fr ingå i min outfit i morgon tror ja, tack så mycket mamma!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!