Kan du göra en "fjortis"?

Haha de kan iallafall jag göra...
Så är enkelt är det, kan du inte sova och är fruktansvärt rastlös så tar du fram idomin salvan och din kamra samt myket uringning så har du fixat dig en rolig natt!
Sen på en skala hur glada folk som verkligen är sådanna blir de är en annan fråga haha men de får man ta åt sidan bara.

Ett exempel:

Den här typ av bild kallas för "titta vilka stora bröst jag har, har ett dåligt självförtroende och behöver uppmärksamhet" - bilden!
En klassisk bild för en fjortis för att försöka locka till sig sliskiga tonårskillar och skulle inte denna bilden fungera går dom oftast över till idomin salvan och rosa string.
Ja ni kan själva föreställa er hur en sådan bild kan se ut :D

Ja så lätt va de, har ni lite fritid över och är lika övertrött som ja så kan ni definitivt göra en så kallad "fjortis"! SOV GOTT BITCHES! ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: kryddan

Hehe jag gillar med den utsikten ^^ . Blåste så mycket när du kolla på solnedgången så man hörde inte vad du sa :(. Ha det bästa :) Puss o kram

2009-07-14 @ 14:52:50

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!