Listar MJ´s bästa videos...

..enligt mig själv då! :)
Jag tycker och kommer alltid tycka att MJ och Elvis va och är dom bästa musik artisterna genom tiderna.
Vilken rytm och känsla för takt dom två människorna hade, det är helt otroligt!
Dom nya artisterna i dagens läge har mycket att arbeta på för att nå upp till den nivån som dom här två kungarna va på.

Iallafall, tänkte lista mina 5 favorit videos med MJ så får vi se sen om ni håller med om den saken.

1. På första plats har vi låten Dirty Diana från skivan Bad som släpptes 1987.
En kraftfull video som får vem som helst att resa sig upp och sjunga med!

2. På andra plats har vi låten Give in to me, jag tycker att här ser MJ förbannat het ut och det förmedlar han väl genom låten.
Dans stegen, outfiten och hans miner ger en känsla av sexapeal och den här låten hade man lätt kunnat spela en het kväll tillsammans med den man tycker om ;)

3. På tredje plats kommer låten Do you remeber the time där bland annat Eddy Murphy medverkade som en slags egyptisk kung.
Gillar denna videon för att den har en härlig miljö och är anorlunda igemfört med hans tidigare videos :)
Fruktansvärt härlig rytm och melodi också!

4. På fjärde plats tar vi en av dom videos på Mj´s tidigare år nämligen låten Beat it.
Denna videon är så förbannat härlig för här visar MJ sin bad ass sida och dans stegen är riktigt nice.
Här ser man var alla dagens dans steg kommer ifrån, nämligen the king of pop himself!

5. Och på femte plats kommer en av de låtar som visar att MJ verkligen brydde sig om världen och naturen vi lever i.
Earth song, behöver ej skriva så mycket mer om den utan ni får titta på själva videon för att förstå varför de är en favorit! :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: julia'

fin blogg! :)

2009-07-15 @ 00:05:11
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!