Maxiklänning med nitar och rosa platå klackar...

...blev min outfit för bröllopet nästa vecka! :D
Riktigt nöjder med det hela och det kommer bli såå bra tror ja, ska även har chockrosa naglar och en stor svart ros på huvudet.
Sprang runt i allum och leta som en tok efter något som ja skulle va nöjder med, kände inte för en kort klänning så det fick bli en lång.
Lite annorlunda faktist för har inga långa klänningar direkt så det ska bli kul.
Tog en svart klänning för att ja villa spexa upp det med färg glada klackar och lite detaljer istället för att ha en färg stark klänning och typ vardagliga klackar.

Helkär i mina nya klackar, köpte dom på Bianco för 500kr!
   
Ni ser min ros som ja ska ha på huvudet ovanför klänningen, tänkte göra en uppsättning och ha den i håret :)
Puuuh, nu är ja sjukt trött efter allt flängande hit och dit genom allum.
Ingen mer shopping på iallafall ett par dagar hahahaha! ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

OMG!! vad snygga skor!!!!!

2010-03-08 @ 13:11:36
Postat av: hanna

skorna. var är domköpt? :D

2010-05-20 @ 14:33:34
URL: http://hannieett.blogg.se/
Postat av: Sabina Andersson

Jättesnygga ju !!

2010-06-11 @ 07:53:34
URL: http://sabinaandersson.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!