Nitar i fullaste grad..

Har lindex blivit den nya shock?
Hur som helst så har Lindex fått lite sting i sig och tatt in lite tuffare kläder med bland annat nitar.
Kläder för både yngre och äldre och tuffat upp de och ja itta lite saker som ja tyckte mycket om.

( bilder från: www.lindex.se )
Den svarta klänningen hade vatt något för min mamma, guh va snygg hon hade vatt i den.
Den blå är något jag måste leta upp ute för den va såå läcker och så nitarmandet med :P
Apropå nitar, måste hämta mina nya converse hos mamma.
Dom har kommit och vill ju börja använda dom nu när ja så saknar mina tygskor som min kära bellfis har tuggat sönder :( hehe
Nitar och converse = så snyggt! :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna? du menar väl converse med nitar på? :)

2011-01-15 @ 17:01:31

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!