Ny funnen webshop och bröllop...

Ja nästa vecka ska jag på bröllop med C, hans kompisar ska gifta sig så han har bjudit med mig MEN...va ska ja ha på mig??
Ska in till stan i morgon och shoppa så får vi hoppas att ja hittar någe vettigt!
oOch apropå shopping har ja hittat en ny webbutik genom Kenza som ja bara fall pladask för så nu har ja bestält en jeans jacka där ifrån som ni bara måste se!!!

En jeans jacka med nitar på och i biker stuk, lovely lovely lovely!
Priset ligger på 549kr och ni kan hitta den här!

Sen hitta jag även 1000 saker till bland annat härliga skoooooooooooor!
Och ni vet ju hur ja är, skor är min stora kärlek hihi.
Så blev även ett par klackar men dom får ni se när dom kommit hem :D

( bilder lånade från: http://www.chapnlle.com/ )

Ja ni ser ju vilka godbitar det finns, rena paradiset och dom har bra storlekar också för oss kvinnor med former! ;)
Thats what i´m talking about bitches! :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!