Okänsliga personer runt omkring mig...

Den senaste tiden har ja gått igenom en del skit och det finns fortfarande dom personer som kommer med okänsliga kommentarer i vissa sitvationer och det är fruktansvärt smärtsamt.
Så snälla ta och tänk lite innan ni ska "skämta" om saker och ting för det sårar mig något så fruktansvärt.
Sen vill ja även ta upp detta med att ja är sjuk.
Jag är sjukskriven på heltid och kommer vara det i ett par år till minst pågrund utav sjukdommar och många hemska trauman genom åren.
Det finns dom folk runt omkring mig som det märks tydligt på att dom inte vill acceptera de utan tror mer eller mindre att jag är ett stort skämt och om det nu ska behövas så har ja papper svart på vitt där alla sjukdommar osv står klart och tydligt nedskrivet.
Sluta behandla mig som om jag vore lat och ett stort skämt för det gör inte saken bättre.
Hade jag kunnat jobba normalt och plugga normalt och göra saker precis som friska människor kan så hade ja gjort det för längesedan.
Jag tycker inte om att bara gå hemma men faktum är att ja får gilla läget för stunden och försöka göra allt för att bli frisk.
Det kommer ta sin tid och vissa sitvationer påvärkar mig på ett helt annat sätt än va de kan påvärka er.
Jag tål inte mycket och tyvär så har jag inte styrkan till att kämpa hur mycket som helst så snälla ta och visa lite respekt för mig och acceptera mig för den jag är för stunden annars får det vara.. Tack för att ni ville lyssna!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!