Partille och Elvis, what a night!?

Ja igår efter filmen så kände jag bara nää blää, ja har ingen lust att va själv så ja gav mig faktist iväg till fastlandet.
Febern hade lugnat sig så ja tänkte att nu passar jag på att åka så det fick bli en tripp till Partille där det blev vofflor och massor utav Elvis filmer hela natten :)
Mycket trevligare än att sitta ensam hemma.

Idag har jag gjort lite ärenden i stan, bland annat träffat min pappa och bror en sväng.
Tog en fika med farfar där ja fick i mig en efterlängtad kaffelatte.
Sen blev det ett stopp för fika igen med bror min där det blev en Chai latte så nu har ja fått både och som ja har längtat såå efter.
Kom nyss hem och är verkligen helt slut och det är även Bella med så hon lär sova ett tag och då ska ja passa på att fixa någon mat :)
Blir någon slags pastarätt idag tänkte jag, inget avancerat.
Och så får det bli en dusch och kanske lite film sen, är fortfarande matt efter allt spyande och sådant igår.
Skriver lite senare ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!