Uuush, Bellfisen äter kattskit!!!

Godmorgon på er folket, har ni sovit bra??
Det har iallafall jag gjort och ack va skönt det va MEN....
När jag vakna fick ja se något väääldigt äckligt, Bellfisen har hittat en ny delikatess och det är inte en normal sådan häller.
KATT SKIT, den finaste från kattlådan och det är rena delikatess brickan för den där lilla tösen.
(en kompia av blondinbella?, nää haha nu ska ja inte vara sådan)

Frågan lyder då: HUR FASEN FÅR JA HENNE TILL ATT SLUTA MED DET!!!???
Ha en hund som slickar än i ansiktet när man vaknar på morgonen och man vet att hon precis vatt någe annan stans med den munnen gör så att man får kväljningar.

Aja får iallafall va glader att jag vakna till solljus och ett härligt fågel kvitter.
Nu ska jag sätta igång med all laga lunchen..tar iof lite tid men det är så värt de.
Blir kallops idag (hade det i helgen och de blev en stor köttbit över) mumsigt och de kan ja äta hur mycket som helst haha!


Ja här är hon allt söt utan bajs i munnen!!!!!! bläää

Vad tycker ni? :)
Postat av: Hugo

Hihi :) Du, jag ska ha frågestund i min blogg, du får gärna titta in och fråga lite, vad som helst! Kram

2009-07-14 @ 14:34:18
URL: http://dengalnebogen.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!