Björkö, en cigg i handen och...

....en kväll full av funderingar!
Va fan håller jag på med??
Ja mina vänner, Mli haar börjat röka...va är det för ryck egentligen...'
Jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig sååå förvirrad, vart är min framtid påvägen egentligen??
här sitter jag mitt ute i denna mörka sommarkväll och lyssnar till en uggla som säger kokoo, med ett paket Blend menthol och levande ljus.
Jag trivs sååå bra här ute och kan verkligen få tänka klart men det e mycket som skrämmer mig.
Det känns som jag lever ett helt fantastiskt liv nu och har verkligen allt ja behöver men ja kan inte slappna av till fullo.
När som helst kommer den stora bomben KABOOOM och så försvinner allt.
Så är mitt tänkande, men varför?????
Jag måste komma bort från det tänkandet, till helgen kommer en helt fantastisk människa på besök och ja vill kunna va mig själv och ge allt men så viskar en liten djävul i mitt öra att snart så snaaart så e det helt slut på det lyckliga.
Är detta en fas, en liten fas i mitt liv som jag får vara lycklig eller är detta permanent??
Hur som helst så måste jag sluta med detta och leva i nuet igen..
Vad ska jag göra för att sluta binda fast mig hela tiden, jag är fri och detta är min tid!!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!