Livmodernscancer, be till gud att de inte är så..

Ja, de e lika bra att ni får veta varför ja e så tyst här i bloggen.
Ja har precis gått igenom tester och gjort biopsi på knölar i magen och livmodern för läkarna tror ja har cancer och som då har spritt sig så nu väntar ja på svar ifall de är illa eller ej.
Jag är rädd och hoppas verkligen att de inte är så men ser man minen på min läkare när dom skulle ta prover så hade ni också vatt väldigt negativa!

Så, nu har ja berättat det tråkiga och de va inge vidare MEN....det är ju ändå midsommar idag :D
Ska baka en härlig rabarber och jordgubbs tårta för midsommar kalaset snart och så blir de sill och potäter :P

Ser dock ut som om solen försvann nu och molnen kom fram...USCH!!!!

Jävla skit men det är ju inget nytt att de ska regna på midsommar, har de ju gjort dom senaste 5 åren :/

Men men, de stoppar inte mig för att se fin ut iallafall.
Ska ha en himmelblå klänning och blommer i håret kommer bli så himla fin.
Sen blir de svarta platåklackar eller gladiatorskor hmm får se hehe har ej bestämt mig än men ni får bilder sen :P
Va ju ute och shoppa midsommarklänning med Petra här om dagen, ja köpte min på Lindex och Petra hitta en fin klänning hos Zara :)
Vi blev väldigt nöjda med resultaten så de spelar nog ingen roll hur vädret är :P
Nä nu ska jag fortsätta lyssna på the voice och göra mig fin men bilder kommer sen ;) GLAD MIDSOMMAR!


Utan smink USCH!! haha


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!