Midsommar deckad, ack va ja missa haha...

Nä iof det gjorde ej så mycket men va så sjukt trött och lite onykter så kunde ej hålla mig vaken.
Kände mig som en zombie genom dagen och ja va till och med och kolla när dom dansa runt midsommarstången..
Vem gör de nu för tiden lixom?? såå pinsamt haha.
Är väll kanske bara jag men de ser ju så fånigt ut, va ju en annan sak när man var tvungen i skolan men nu!??
Göra det frivilligt, nää tror inte de hihi!

Iallafall, skulle ju ta bilder men den idén sprack ju också.
Hade tänkt mig att plocka blommor och lägga under kudden så ja kunde drömma om min blivande man men ja hann somna först så den idén sprack den med haha.
Fick iallafall i mig tårta och massa sill, några shottar vodka och cider så man va trevligt rund under fötterna.
Shottar vodka, eller som farfar säger "en immig" hehe...va inte riktigt min smak! blää
Aja va gör man inte för att hålla den svenska traditionen vid liv, sill och en immig någon!?

Idag är ja lika seg som igår men ska ta och skärpa till mig, måste fortsätta tvätta och sen diska upp efter all midsommar kladd, ut med bella en sväng men hon sover ju nu den lilla gottegrisen hihi och så får jag väll försöka mig på att förbättra solbrännan med sol eller med brun utan sol hehe.

Min lilla Bellfis sover så sött! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!