Sommar och sol ute på Björkö :D

Jag verkligen stortrivs här och man kan inte göra annat än att njuta av denna härliga björkö sommar :)
Idag mår ja mycket bättre, hade väldigt ont i huvudet igår men nu är den delen över så ja kan njuta av solen iallafall.
Ska strax gå och handla tänkte ja, blir nog någon grill-mat idag eller kanske fisk.
Något enkelt och sommar fräsht iallafall!

Tänkte dela med mig av min lilla tomt som ja har, har legat och solat med min cocos olja så nu börjar ja bli brun och fin med!

Myspys :D

Man kan ju inte göra annat än att se nöjd ut i denna härliga värmen.
Inget smink idag utan ska sola bort mina pliter och bli sommar fin i ansiktet med :D

Bella är också ute, har tvättat henne så nu ligger och och gottar sig i solen för att bli torr.
En duktig flicka är hon allt min lilla Bellfis :D
Skriver lite senare för nu ska ja gå och handla lite :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!