Äkta vs budget..

Satt och fundera lite på var ja hade sett samma stil utav väska som den jag beställt från Friis & co och nu slog det mig!
En kuvertväska från marc by marc jacobs med logga, i samma prinsip som friis väskan fast dyrare.
Så om man inte vill lägga ca 3000kr på en kuvertväska kan man ju ta den för 600kr istället och den är faktist också skit snygg!

Funkar lika bra med friis :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!