Bambi söt till våren...

ÅÅhh, hitta sån söt tröja/tunika från Orion med Bambi liknande bild.
Blev helt kär, ja älskade bambi när ja va liten och när ja såg på filmerna så blev ja aldeles tårögd.
Ja Bambi är den perfekta sötnosen att ha på en topp under våren, många vårkänslor som kommer fram med rådjur och skogen, fåglar som kvittrar och solen som skiner så fint på morgonkvisten.
 Fairytale Dress SEK 599, Orion - NELLY.COM
Hur söt som helst och den kostar bara 599kr och de är en onesize, kan tänka mig att den passar S-M kanske!?
Apropå våren, idag har det vatt ännu en helt underbar dag med sol och värme.
Hoppas att det fortsätter så :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!