Bion va såå bra..

Ja guh va kul ja har haft det i helgen.
I fredags var jag ute och dansa med mamma och hade jätte kul verkligen och igår gick jag på bio med min vän Mikael.
Vi såg på filmen confession of an shopaholic och bunkrade upp med lite bilar och djungelvrål i magen.
Jag tyckte filmen va jätte bra och blev väldigt träffat för ja vet hur de är att vara beroende av att shoppa så de va nära tårarna skulle komma lite då och då.
Hehe Mikael tyckte de va rätt kul för de fanns nästan inga killar i salongen men ja han tyckte filmen va okej iallafall sen så va han så snäll och satt och plocka ut alla rosa bilar ur påsen till mig med.
Det kallar jag en riktig vän de :D
Tusen tack lilla gubben för att du finns och ja har f¨tt lära känna dig och fått en vän för livet :) många många bamse kramar på dig! :)
Dock glömde jag ta kort på mig i fredags, skulle ju lägga upp min snygga outfit på bloggen tänkte jag men så blev det ej.
Mli var ju lite runder under fötterna kan man säga hehe, va tur att Mikael kom i fredags för annars hade ja väll ramlat i mina klackar så fuller ja blidde.
Ja gösses, ja hade jätte kul iallafall!
Använde min ena nya bh från Tiger of sweden i helgen och guuh va bekväma bhar dom har.
Ja har haft så svårt verkligen att hitta bra bhar så de här va rena kärleken för kvinnors bröst!
Jag har faktist köpt fler utav dom nu i lite mörkare färger med så nu behöver ja inte tänkte på undisar ett tag.
Iof behöver ja lite tillskott i trosdelen med...
Ja de får bli lite nya hanky panky´s tror ja allt.
Va mer...min dag har vatt väldigt seg hehe.
Jag är helt slut efter helgens bravader men de va de så värt.
Behövde verkligen hitta på lite bus, har ju vatt så nere ett tag här men ja de går ju upp och ner.
Skönt att man har så många fina människor runt sig iallafall! :)

Usch va pinsamt, här är en bild som Mikael tog på mig igår efter att han hade målat mig i ansiktet med min ögonbrynspenna som han gladerligen hade fått tag på!! Ja han fick allt igen efter de haha, ja noppra hans ögonbryn och de va smärtsamt :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!