Espresso house och Dejavu!

Gårdagens bravader sluta med att ja kom hem rund under fötterna och sen vakna av att mina läppar hade svullnat upp tack vare hallonen jag åt så nu har ja kommit fram till att jag är alergisk mot hallon.

Först mötte jag upp Freja och Petra i stan för att vi skulle hitta på något trevligt.
Det blev en promenad genom stan till favorit caféet Espresso house för att få köpa den efterlängtande Chai latten som ja så har trugat efter ett tag hehe.
Det blev att vi satt och prata där i ett par timmar och fika loss på massa godsaker.
Sen mötte vi upp min mamma och gick till ett solarium för en lugn varm stund, de va sååå skönt och va väl spenderad tid!
Petra och Freja va sugna på att göra någe mer så det blev till att gå vidare till Dejavu där vi börja med ett glas cider.
Tanken va ju inte att vi skulle sitta där så länge men så blev de inte.
Vi beställde in lite plock snacks och en härlig desert av tre olika lager chocklad som var sååå ljuvligt gott!
Fortsatte smutta på lite vin, cider och drinkar med en följd av lite shots och sen var vi igång på alla möjliga diskutioner om saker och ting.
Det var verkligen en hel toppen kväll tillsammans med tjejerna, något som inte händer allt för ofta (vi måste bli bättre på de tjejer!)
Sen gav vi oss ut på en promenad igenom stan för att komma till centralen där vi skildes åt och åkte hem.
När ja väl kom hem blev ja sugen på glass och hallon så ja åt de till filmen och va hände då...JOO de börja sticka i läppen och ja svullna upp under hakan.
Gick och la mig men sen vakna ja tidigt i morse och då såg jag ut som en blåsfisk.
Läpparna va stora och röda , de stack i halsen och ja hade mängder av blåser på tungan.
INGE mera hallon för mig inte!!!
Mått pyton idag verkligen men de är bara att vila och vila.
I morgon ska jag ut och dansa med min kära moder så har även bokat bod på en restaurang som vi ska äta på innan vi går ut och dansar.
Ska bli väldigt kul att ha en mor och dotter kväll, de va såå längesen :)

Bilder från Espresso house och Dejavu:

Seriösa Freja och Petra hihi......

Vanliga Freja och Petra hihihihi....

My girls at the restaurant! :D

What a fabulous night out! :D ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!