Godkväller allesammans, lite nätshopping tips kanske? :)

Ja, för de har jag allt! :D
Hitta en butik som ja tycker säljer väldigt fina basplagg, inte den vanliga tråkiga koftan utan mer stil på det hela.
Priserna är väll inte så låga men de är bra varer.
InWear heter affären och dom har alla mörjliga olika betalningssätt för dom som kanske inte har Visa kort osv.
CEJOY
Jag fastna för den här lilla cardigan, kostar 280kr nu på rean men har kostat 700kr.

Sen så har vi en webshop för alla smyckes fanatiker, jag personligen älskar smycken från Pilgrim, Ms Bijoux och Dogeared.
Är man dessutom en medlem hos som så får man 10% rabatt på allt.

Detta armbandet är från märket Ms Bijoux och kostar 99kr (medlemspris 89kr).
Finns även med andra ord...

Och sista tipset är för solglasögon, de börjar ju bli vår/sommar och då blir de oftast mycket köp av solglasögon och för då alla ni som vill ha dom lite med lyxigare varianterna så kan ni hitta de hos Trendvision.
Dom är verkligen inte dyra och har dom flästa märkena som Dior Och Dolce e Gabbana.
!COTTAGE1*QJT/3X*64 från Christian Dior
Ett par solglasögon från Dior, en favorit hos mig och dom kostar 2243kr.

Hoppas det kommer till nytta för någon såhär en söndags kväll ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!