GRATTIS Malena Ernman!!!!

Ja, de va då jäkla tur asså för någon Måns fjant ska vi då verkligen inte skicka som representant för Sverige!
Tycka va ni vill asså men nää Måns fungerar inte för mig.
Och ja måste ropa ut många många GRATTIS till Malena, de va en anorlunda låt och en helt egen stil som ja tror många länder kommer fångas av.
Helt otroligt att hon kan ha en sådan röst, väldigt brett register och de är ej många som har.
Jäkla glöd i den kvinnan!
Och samma sak med Sarah Dawn Finer, en redig kvinna de!
Så ska de vara, inga taniga små töser som kvittrar utan de ska va en kvinna med stake som kan säga HÄR ÄR JAG OCH FAN VA JA ÄR BRA!! :D
Operaskrällen!
( bild från: msn.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!