Ikea och terapeft var dagens göra...

Ja vakna med en hemsk migrän i morse så de va bara att lägga sig ingen och försöka sova bort de.
Sen gick ja upp och gjorde mig iordning för att ge mig ut.
Först blev det terapeften, de va otroligt skönt att prata med henne eftersom att ja haft så mycket nu.
Sen efter de så mötte jag upp min farfar så åkte vi till Ikea och kolla på lite möbler osv.
Tänkte skaffa nya köks möbler och sen sko förvaring och mer smarta förvarings lösningar.
Ska dit i morgon tänkte jag och gå igenom hela Ikea och se va ja får för idéer.
En stor dos av insperation behöver jag just nu, har iallafall så smått hittat tillbaka till att klä mig snyggt och funnit min stil.
Ja de är många bitar som ska falla på plats men ja ska försöka ha tålamod med allt och se posetivt.
LEKSVIK Barbord
Ett barbord och matchande stolar hitta jag i denna serien som ja är inne på. Måste byta ut de gamla rangliga köksmöblerna.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!