Kvällens nätshopping tips!

Tänkte bunkra på min nätshopping lista med lite nya butiker som ja fastnat för och vi börjar med en lite mer lyxig webshop som säljer skor.

http://www.savannahs.se/ : Har skor från bland annat John Galliano.
Skorna är inte billiga men vill man ha något extra så ska man verkligen ta sig en titt.

Ett par gladiatorsandaler från Giuseppe Zanotti, kostar 5595kr.

www.vagabond.com/ , ja hade ingen aning om att man kunde köpa deras skor på nätet men nu vet jag.
Jag älskar vagabonds skor, dom är oftast väldigt bekväma och bra kvalite på sina saker.
Köpte ett par med kilklack förra året men använde ej dom så solde dom.
Hitta ett par tygskor med rosor på nu som ja skulle vilja klicka hem dock :P

http://www.sally-b.com/, en Dansk webshop som säljer lite olika varianter på kläder.
Hitta bland annat en söt tröja som ja skulle vilja ha i garderoben.
 Rund Lara t-shirt
Den kostar 399 danska kronor så de är ca 450 svenska kr, super chic :P

http://www.bodhi.se/ , har mina favorit märken som Hanky Panky och odd molly i underkläder.
Väldigt billiga och även en hel del rea på Odd Molly m.m
MÄRKEN , Odd Molly Private Boxer
Ett par boxer från Odd Molly som för stunden kostar 279kr :) Me like!

Ja de va några härliga butiker för lite söndags klickande, hoppas de kommer till nytta! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!