Laktos = Acne!

Jupp, ja får banne mig sluta med olika mjölkprodukter nu och gå över helt till laktosfritt för de va fanken va mitt ansikte har fått kompisar!
Kladdat ner hela mitt ansikte med acne medel så nu är ja helt vit prickig haha, hoppas de ser bättre ut i morgon.
Det blir inge yogurt, mjölk, chokelad och ost om de inte är så att de är laktosfritt då!
Skärpning nu MLI!!!!!
Ska gå och sola lite i veckan tänkte jag, de lär behövas nu.

Sen har jag ett annat problem, jag är på jackt efter en snygg skinnjacka.
Det står mellan tre olika som ja har hittat men ja är lite sådär njjaaa ändå.
Vill ha en kort skinjacka och gärna lite snygga detaljer på så den inte bara är helt tråkig svart eller brun utan någe snyggt som passar till både night out och dagtid!
Hmm får klura på den lite till tror ja :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!