Mardrömmar..

Usch, vakna för en stund sen i rena paniken efter mardrömmar.
Nu känns det som om dagen är helt förstörd.
Någe tips om uppmuntring? kan verkligen behövas just nu.
Det är de värsta som finns att vakna sådär hastigt och de känns som hjärtat sitter i halsen på än.
Det kommer bli bättre med tiden men just nu är de extra jobbigt, inte lätt när man är rädd för att gå ut..
Ibland känner jag mig grmt isolerad efter våldtäkten, som om ja lever i en bubbla av rädsla och skamm..
Känns jätte tråkigt när de är såå fint väder ute och man inte vågar lämna lägenheten.
Nä, måste bli ändring, ja måste försöka ge mig ut!
En sådan äcklig människa ska inte hindra mig från att leva!
Han ska då inte få nöjet att ha sabbat ett liv!!!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Marko aka AngelMist

Kikar in o hälsar på tjejen med en varm

vänlig kram, hoppas dagen bringar dig

mycket värme o omtanke.

2009-03-25 @ 14:50:32
URL: http://www.knightheart.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!