Nätshopping, nya tips med lite extra lyx...

Har som vanligt funnit några gosaker bland alla nätbutiker igen och tänkte dela med mig.
http://artilleri2.com/ :
En butik med lite allt möjligt, vintage och style så de smäller om den.
Vill man ha något speciellt så ska man defenitift in och kolla här.
Va många fina klänningar som jag fastna för och väldigt snygga smycken m.m.

http://www.brandgarden.se/ :
Här finns många härliga skapelser, också anorlunda och lite mer eget än H&M osv.
Hitta bland annat grymt snygga skinjackor och toppar med lite Hippi stuk på.
 Grymt läcker!
Denna jackan kostar 5269kr, inte den billigaste jackan precis men ibland vill man ha det lilla extra.

http://www.grandpa.se :
En fruktansvärt härlig webshop i stil utav lite 50-60 tals stuk.
Dom har jätte mycket snygga saker till både män och kvinnor.
Också en sån där "det lilla extra" butik som hamnar på favvo listan hos mig.

Lyxshopping kanske men ibland kan man faktist unna sig lite speciella saker :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!