Nya smycken...

Fick hem lite nya smycken idag, smycken med bland annat lite lycka och lugn detaljer.
Ska ha på mig sånt som ger mig tur och får mig att tänka på lugna och mysiga saker och då passar armbandet från Ms Bijoux med ordet Harmony på.
Väldigt söta armband och så ett par örhängen från pilgrim :)
Väldigt nöjd och dom kommer använda flitigt!


Väldigt fint väder ute idag också så ja tänkte ta en promenad snart, är sugen på att anvnda mina söta ballerina skor med rosetten på men kanske inte så bra att promenera i.
Nä dag att kolla posten igen, de ramla ner något i brevlådan!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!