Rensning av skor = har för mycket skor!

Ja, nu har ja gått igenom hela min garderob samt alla mina skor och slängt mängder men sen så fick ja verkligen se att ja har fööör mycket skor och nu vet ja ej var ja ska förvara dom.
Får bli att åka och handla skohyllor på Ikea för de här går inte!
Här är bilder på en del av skorna den främre raden har ja lagt skor under också så samanlagt på bilden är de 13 skor + två par tygskor längst ner under hyllan i högra hörnet av bilden.
Nu har ja då en stor hög med minst 10 par skor till som ja inte har en aning om var ja ska ställa dom!
Hmm hänga i en tygpåse så länge? :/ 

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!