Road trip! :D

Jupp, nu var det dags igen att ge sig ut på en road trip.
Förra trippen va ju förbannat kul för ja va så trött och de va Mikael med så vi fnittra åt allt.
Denna gången har ja bara sovit i tre timmar så ska bli kul och se hur detta kommer gå.
Vårt mål är idag MALMÖ, en annan bil som det ska kollas på.
Hoppas de är en bra bil denna gången och en trevlig säljare!
Precis duschat så jag känner mig lite piggare och så håller ja på att värma en bit matpaj så att jag har något stadigt i magen innan ja åker.
Funderar på om man ska ta med datorn igen för de va ju rätt bra när vi hade kört fel hihi.
Nä, dags att kolla pajen så att ja ej bränner den :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!