Seg och rastlös!

Okej våran roadtrip blev jätte bra :D

Mikael gilla bilen så köpte den :), sitter här och pratar med han i telefonen just nu haha och enligt han så ska jag skriva hur söt och smart och rolig han är haha...

Han är trötter och sitter och mobbar mig i telefonen hihi!

JO, vi va och hälsa på min moster i Eslöv på vägen med de va kul för hade inte sett henne på länge!
Vi va och hämta bilen igår och tog tåget ner så det gick ju bra, trevliga människor också som solde den :)
Sen när ja kom hem mådde ja inge bra va ledsen och så, panikångest osv...så idag har jag vatt väldigt trött och nere!
Får se hur jag mår i morgon :/ nää orkar ej skriva mer nu...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!