Snyft, de snöar! :(

Ja de va ju de minsta ja ville ha nu, snöö!
Ja som köpt massa fina vårkläder och skor och så kommer de snö.
Ska bli fint väder i morgon igen säger dom så får väll hoppas på de, va ju jätte härligt väder igår.
Gick ju utan vinterjacka och allt.
Jaja de är väll inget att göra åt får hoppas på de bästa iallafall att de blir en riktig vår snart.
Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag, känner för ett långt varmt bad så de kanske blir de med mina små badlampor som ja har hihi.
Förbannat söta är dom, två små lampor som ser ut som en blomma med sugpropp så man kan fästa dom i badkaret så lyser vattnet upp.
Super mysigt verkligen!
Kanske göra en peeling också för min hur är lite konstig, fräsha upp den lite.
Får väll ta och ta kort på kläderna som kom igår med och lägga upp dom hehe, va ju en del.

*inget användande av mina söta rosett skor idag när de är snö ute :( SNYFT!*

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!