Sol + Shopping + Lunch med pappsen = en trevlig dag!

Ja guuh sicket fint väder de har vatt idag och ja har verkligen haft en hel mysig dag också.
Vakna så härligt på morgonen av fågelsong och solsken.
Tog på mig och åkte in till stan för att möta upp pappsen.
Vi tog en liten shopping runda och handla bland annat lite påsk-pyssel och roligheter.
Efter de åt vi lunch på ett jätte gullit ställe vid saluhallen som hade jätte god husmanskost, jag åt pannbiff med potatis.
Sen köpte jag en god ost på saluhallen och så blev det en flaska rött till de och lite härliga päron.
Efter hela rundan med pappa och så blev de att ge sig av hemåt för ja var verkligen helt slut.
Nu sitter ja här med ett glas rött vin (favoriten Masi) och har pysslat lite med påsk-pysslet.
Det blev sååå fint :P
Säga va man vill om att påsken ska vara gul men nää då min påsk ska allt vara rosa :D

Påskpyssel lådor/ 99kr styck och påsk dekoration 59kr, finns hos panduro.
Påsk-pyssel och påsk dekorationer :D ROSA så klart hihi!

Och resultatet blev små ängla/prinsess ägg som ja ska hänga upp sen :D eller hur va dom söta!? hihi

Sen min fina sjal som jag såg i skyltfönstret och kunde ej låta bli, de va ju rosor på den :D
Blev två par silver örhängen, ett par med pärla och ett par med kristaller samt ett diadem med rosett på!
Örhänge/99kr styck hos Glitter, Diadem/49kr hos glitter och sjal 179kr hos Wasséns.

Sen blev det tillskott i parfym lagret, Dior´s helt underbara Midnight Poison för dom alra speciellaste kvällarna! :)
Min kära mor fick en sån i födelsedags present (hennes favorit) :D Den lilla flaskan kostade 549kr på Åhlens.

Ja de va väll min dag lite snabbt sådär, ja är verkligen helt slut skulle ha hämtat ut paket också men har ej blivit.
Det är ju en dag i morgon med :) spara så man får roliga saker i morgon med hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!