Strits-Pilot, värsta daten!

Ja du, min mor var ute igår och dansa och träffa tydligen väldigt mycket härliga människor och bland dom människorna fann hon en het strits pilot.
Det första ja kom och tänka på va melodifestivalen när star pilots uppträdde, Johan Beckers snygga försök till att fånga sexigheten av en pilot med solglasögon och vit kostym.
Så va e det för typ min mamma dejtar!?
I mitt huvud så ser det ut som en muskulös man med mörkt hår sådär än 37 år och har solbriller i pilot stil och en militär jacka i vitt.
Dejtar hon en Johan Becker från IRAK!?













Haha, ja va de än är så får vi hoppas att hon inte får för sig att flyga! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!