Uscha pii, de är snö ute!!!

Ursäkta mig för gårdagens inlägg och att ja ej uppdaterat bloggen så bra.
Va väldigt ledsen och arg på en person som ni säkert förstått.
Vissa saker skämtar man inte om och de måste folk förstå!
Iallafall, idag blir det storstädning här hemma.
Har redan rensat garderoben och sko lagret så de ska slängas ut och så tänkte ja sortera alla papper som ja har i en hög här.
Måste gå och handla mat också de får ja ej glömma.
Inte göra för mycket idag bara, min bror har smittat mig så har någe influensa som satt sig på balanssinnet så nu är ja helt yr osv.
Först fick min mor de utav någon väninna sen min bror och nu jag, väldigt skummt!
Aja vilket som så måste ja ta det lugnt så ja inte ramlar och slår mig eller nått!
Va mer...joo, ska slå in lite presenter med.
Har ju tre personer som fyller år här i April, min mor 9 april, bror 13 april och Mikael 23 april.
Hehe en dyr måndad detta men de är allt värt de :D
Köpt jätte fina presenter, min bror har ju redan fått en present som han valde själv.
Dom snygga Lacost skorna som va nya för våren, skit snygga verkligen!
Ja det är allt kul att ge dom man tycker om presenter :)
Nää, ska väll sätta fart här lite nu men skriver senare...visar även mina små påsk-pyssel ägg som ja gjorde igår :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!