Godmorgon folket :)

Är helt slut eftersom att jag inte sover så bra men de blir väll bättre snart hoppas jag! :)
Ja, va ska man skriva??
Hmm...har en liten busa i sängen här hon är full av liv nu för hon har sovit sött hela natten.
Hihi såå söt är hon, blir en långpromenad med henne och sen fortsätta packa för fullt här hemma :)
Har en del att packa ner men det är så värt de, kommer trivas så mycket bättre på Björkö!
Hmm...kommer ej på så mycket att skriva haha..

JOO...ja tycker inte att Norge skulle vinna, va fanken de fanns sååååå mycket bättre bidrag!!
Ja nu har ja fått sagt de också hihi!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!