Blueberry kavaj...

Måste tipsa er om en skit snygg kavaj som jag hitta på H&M´s webshop.
Är ett stort fan av marinblått och paljetter så denna kombon är som en gud för mina ögon typ.

Den kostar 599kr, inte mycket pengar för en sådan snygg sak.
Skulle vatt snyggt med ett par svarta glansiga leggings och en tajt svart klänning tillsammans med ett par snygga boots med nitar på.
Riktigt fräsh party outfit.
Sen funkar det att ha ett löst linne och ett par svarta jeans och snygga platå klackar med.
Går att kombenera med så mycket och det blir ändå en fabulous outfit.
Något som måste införskattas innan nyår tror jag :P

( Bild från : www.hm.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!