En helt urflippat Halloween fest!

Det ja mins av festandet va skit kul haha, innan ja tappa port Petra då.
Men det ordnade sig till slut iallafall, kan tänka mig att det finns många helknasiga bilder på mig från igår.
Hoppas verkligen att ja har fel om den delen hehe.
Efter en lång väg hem innan idag så la ja mig i sängen och har sovit bort hela dagen typ.
Så jäkla bakfull och de roliga va att när ja vakna i morse så va jag fortfarande full hehe.
Aja tack alla som var med och som mötte mig under tiden för ni fick ihop en toppen fin kväll ändå för mig :P
Behövdes leka lite wild, har inte haft så mycket sådant även om de tog som fanken på kroppen så va det helt enkelt värt de :P

En bild på mig innan allt började :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: AF

Vilka ögon du har människa, jättefina!

2009-11-02 @ 02:09:45
URL: http://actingfoolish.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!