Film + film + film = jobbigt!

Hehe igår hyrde ja och mina vänner 3 filmer och guuh va vi tjata om vilken film vi skulle se hihi.
Inte eniga om något när det gäller film men det gick ju bra ändå.
Vi gjorde en god fruktsallad och knödde ner oss i soffan.
Va en perfekt lördag, lugn och go för jag orkar verkligen inte med några fler bravader på ett tag nu.
Man blir helt slut i kroppen efter stooora bravader hehe.
Iallafall, idag har det bara vatt en lugn dag.
Inte orkat göra så mycket då jag haft fruktansvärt ont utan har bara vatt ute med bella så att hon har fått kissa.
Ska ta mig en varm dusch iallafall så får vi se vad jag hittar på för roligt sen :)
Ingen bra film, kanske en bra film för er som vill se massor av sex eller vill lära sig lite knep om hur man lurar rika kvinnor/män för pengar!?
Hehe ingen film för mig iallafall plus att den hade ett skit kasst slut så denna filmen rekomenderar jag inte!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!