Gjorde Ullared osäkert igår..

Fyy satan va mycket folk det var och ändå så var det mitt i veckan men iof alla äldre hade fått pengar så det sprang runt tanter överallt och skulle shoppa loss.
Hittade en del saker men missa allt jag hade skrivit ner på handlarlistan dock haha.
Det blir lätt så..
Köpte bland annat lite varma kläder och ett nytt drös utav bhar och hotpants.
Skit billigt va det med sådanna saker och Bella fick också lite kläder.
En fin vinterjacka så att hon inte fryser :) sen även ett fullt drös av leksaker som hon så gladerligen sprang och la i min brors säng. (är hemma hos min mamma)
Så nu har han hela sängen full av leksaker och bella är super nöjd hihi.
Får ta bilder på hela dröset sen så att ni får se, gjorde verkligen fynd och är väldigt nöjd med mitt shoppande :P
Ja som ni ser så är jag uppe tidigt igen, somna när vi kom hem igår haha så är rätt pigg nu.
Dock lite tråkiga mardrömmar men det får gå.
Inte varit så aktiv i bloggen men det beror på att mitt internet ligger nere för stunden men det ska ha löst sig tills nästa vecka så får stå ut en liten stund till :)
Sjukt störande att va utan internet när man älskar att blogga och har kontakt med så många vänner på msn och så.
Men men det löser sig allt :P
Nu ska jag nog äta lite frukost och ta en kopp cappucino :P KJAMIIS!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!